lördag 10 mars 2012

solen skiner


Här är mina lille kattkille "bebis".


Hos oss skiner solen idag men det blåser också rätt friskt. Vi har hjälpts åt med lite städning och annat men jag känner mig väldigt trött och sliten åt flera håll. Jag har lyckats få över alla mina beskrivningar hit till denna blogg nu så det finns plats för nya saker snart.


Som vanligt håller jag på med flera projekt samtidigt så man blir lite kluven med "vilket ska jag ta tag i idag?" Hopplösa jag men jag ska försöka ta tag i en sak i sänder. Ibland börjar man o så lessnar man efter en stund o vill göra nåt annat o då blir den en ny hög. Säkert fler som känner igen sig i detta. Nu är det dags att röra på sig igen.


Trevlig helg alla som hittar sig in hit





2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Carina! En sån söt kise du har! Jag har en gosse jag med, Grolle heter han och är snart 13 år. Har haft honom sen han var 6 veckor.

Känner igen det du beskriver om att ha flera projekt på g.... jag är likadan. Idag har jag virkat 2 st lampskärmar som jag har stärkt och som nu sitter på glas för att torka. Kommer upp på min blogg senare.

Ha det gott!

M.Jagdell sa...

Hej!

Så lik min Gusten han är! Skulle kunna varit samma katt, när man bara ser ansiktet.